روزمرگی های یه جوجه پزشک

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

روزمرگی های یه جوجه پزشک

مرا هزار امید است و هر هزار تویی





*این کیکارو اون موقع ها میخریدم پونصد تومن،توش پر از شکلات کاکائویی بود.الان نمیدونم چنده(علی میخره :دی ) ولی نیگااا...رسیدم به تهش تازه یه کوچولو کاکائو توش پیدا شد.من نمیفهمم اندازش که کوچیک شده،قسمت خوشمزشم که آب رفته فلسفه گرون شدنش چیه این وسط :|

*یه متنی بود.مسابقه پیامکی،پرسیده بود کدام یک شب ها نمیخوابد؟ -پشه ‌-مگس    بعد یه طنازی جواب داده بود:دانشجوی پزشکی:/
ساعت دو و یازده دقیقه‌ نصف شبه.من و علوم پایه دست به یقه ایم:/ .همه خوابیدن من از فکر علوم‌پایه بیدارم

میزان درس خوندنم که کاملا مشهوده نه؟! من سال کنکورمم همین کارارو کردم.رفتم تو اتاق به نیت درس خوندن.نیم ساعت خوندم یه ساعت از زوایای مختلف از خودم و کتابام عکس گرفتم:| نتیجه ش شد این خابگاه نشینی..حالا الانم به حول و قوه الهی علوم پایه میوفتم به قاعده شش ماه عقب میمونم :|


*عوامل مهاری معده:سکرتین،سوماتوستاتین،VIP,GIP هستند :|
*شریان سیرکومفلکس از کرنر چپ جدا میشه،بین بطنی خلفی و مارژینال از کرونر راست :|
*مارکر های لنفوسیت T سی دی های ۳،۴،۸ و تی سی آر هستن.مارکر های بی سل؛سی دی های ۱۹،۲۰،۲۱ و IgM سطحی هستن.مارکر NK سی دی ۱۶ و۵و۲ هستن :|
*تی اچ یک ؛اینترفرون گاما و اینترلوکین دو ترشح میکند و برای رشد خود به اینترلوکین ۲ نیاز دارد.هردوی اینها سلولهای NK ,ماکروفاژ و Tc را تخریک میکنند.
تی اچ دو؛اینترلوکین ۴و۵ تولید میکند که اینها سلولهای Bرا فعال میکنند:|
*IUD نسل دوم مزایایی نسبت به اولی دارد عوارض کمتر و طول عمر بیشتر...IUDها باعث بیشترشدن خونریزی میشوند که این عارضه در نسل سوم کمتر شده :/
*ایمن سازی کودکان از یک تا شش سالگی:اولین مراجعه:دریافت واکسن های فلج اطفال،ب ث ژ،MMR و هپاتیت ب؛مراجعه بعدی یک ماه بعد،مراجعه سوم یک ماه بعد از دومی،شش ماه تا یکسال بعد سومین مراجعه:فلج اطفال،سه گانه،هپاتیت.....


ذهنم به همین میزان آشفتست...خیلی ضایعست آدم از هم ورودیاش عقب بمونه نه؟!!!!
نهههههه من نمیخام عقب بمونم [گریههههه]
  • ماهی گلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

یه چیزی بگوارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">