روزمرگی های یه جوجه پزشک

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

روزمرگی های یه جوجه پزشک

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

فضولی گرفتاری بدیست همانا

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۰۸ ب.ظ

یکی از هم ورودیامون تو‌صفحه اینستاش عکس خودش رو با یکی دیگه از بچه هامون گذاشته زیرش نوشته من و بست فرندم تو ودینگ پارتی..

تو تلکرام لیست اکانت هارو نگاه میکنم یکی از دوستان عکس پروفایلش،خودش و سه تا دیگه از پسرامون که هرچهارتاییشون کت تنشونه و‌ حسابی رسیدن به خودشون که انکار تو همون مراسم ودینگ هستن!

سوالی که پیش میاد اینه که مراسم عروسی یا به عبارت بهتر مراسم دومادی کیه که همه هم کلاسیام شرکت دارن؟!!!
یه پام تو‌ همون پیج اینستاست که یکی کامنت بذاره و بپرسه مراسم کیه؟!!اما دریییغ!انکار همه در حریانن یا مثلا هیشکی فضول نیس برعکس من :/

من اگه ظرف یکی دو ساعت آینده به حواب نرسم از شدت فضولی جان به جان آفرین تسلیم میکنم.
دوستایی که تو اون عکسا بودین و تو اون مراسم ،شما که اینحا رو میخونین..بعد اینکه خنده هاتون و تاسف هاتون از فضولی من تموم‌شد یه کامنت بزارین و بگین مراسم کیه :دی بااااشهههه؟
کوفتتون شه..منم عروسی میخوام .صاحب مجلس هرکیه بهش برسونین :چی میشد این دختر بینوای غم زده رو‌هم دعوت میکردی یه ذره دلش وا شه.
مبارکش باشه :)

پ ن:یه سوالی برام پیش اومد!ایام فاطمیه کی ه ؟!


بعدا نوشت:آخیییششششش....راحت شدم.حالا حالم خوبه :دی


  • ماهی گلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

یه چیزی بگوارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">