روزمرگی های یه جوجه پزشک

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

روزمرگی های یه جوجه پزشک

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

دوره بعد منم کاندیدا میشم D:

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۲۰ ب.ظ




واینک مفتخرم به سمع و نظرتون برسونم که منم رفتم رای دادم:) دومین بارم بود البته :)
اول که کلا نمیخواستم برم.بعد گفتم برم یه هوایی به کلم بخوره اما رای رو خالی میندازم تو صندوق.اصن خیلیم خوبه کاغذ رای خالی به نشانه اعتراض به این بی قانونیا و پول دادنا و ...
آقا رفتم داخل تازه کاغذه رو گرفته بودم یکی از همشهریان عزیز یه لیست گذاشت جلوم که بیا این لیست اصلاح طلباست بنویس :/ منم که جانم فدای رهبر!!گفتم خانووووم حمع کن ببینم این لیستتو دههههه!
خلاصه منی که رفته بودم خالی بندازم هرشش تا رو پر کردم..آخرشم که نگا میکردم دوتاش از همون لیست اصلاح طلبا بود ایییششششش

ولی واقعا دم مردم گرم.همه‌تو کوچه خیابونا شناسنامه به دستن.عاشقشونم :)))



پ ن:راسی اون کناری خواهریمه رای اولی بود بچم :))
  • ماهی گلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

یه چیزی بگوارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">