روزمرگی های یه جوجه پزشک

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

روزمرگی های یه جوجه پزشک

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

خدایا یه بوس میدی؟ :))))

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۳۵ ب.ظ

تازه از راه رسیده بودم.داشتم چایی میخوردم در کانون گرم خانواده.وطبق معمول گوشیم کانکت بود و دستم:)  

 تلکرامو باز کردم دیدم گروه کلاس پیام داره،باز کردم:بچه ها نتایج علوم پایه اومد.
قلبم واستاد!رفتم سایتو باز کنم.لعنتی باز نمیشد..صفحه اولو باز کرده..بالا نوشته برای دیدن نتایج کلیک کنید‌ زیرش نوشته حدنصاب علوم پایه پزشکی 95
به قدری منگم که فک کردم ما علوم پایه سال۹۵رو دادیم هی روش میزنم باز نمیشه لامذهب..صفخه نتایجم بالا نمیاد.همه ریختن تو سایت ،عملا سایت فلج‌ شده..دیتای گوشیمو‌فعال کردم که شاید سرعتش بیشتر باشه.بازم بالا نمیاد.پیام سخر میاد بالای گوشیم با استیکر گریه.
میدونم سخر خوب داده..پس بیس رفته بالا و این استیمر برا منه.میپرسم بیس چنده میگه۹۵!
برای بار دوم قلبم چن لحظه ای ایست میکنه..پامیشم میرم تو اتاق که هم جلو چشم مامان نباشم هم بلکه لبتاب زورش رسید سایتو باز کنه.
دل دل میکنم که خدایااااا نسیم چهارتا به نمرش اضافه شده بود.من فقط دوتا لازم دارم پاس شم..

بچه ها تو گروه چت میکنن هیشکی نتونسته سایتو باز کنه.هیشکی هم حاضر نیس دو دیقه سایتو ول کنه بلکه برای من بدبخت لب مرز باز شد! دستام میلرزه..عکس سفر مشهدمون روبه رومه..التماس امام رضا میکنم....
ساحل میگه من دیدم...چن لحظه بعدم یه فایل پی دی اف میفرسته که نتایجه..
همه دانشگاهای قطب رو نوشته...یه لیست بلند بالا..بدون اسم با یه شماره که تصور میکنم باید شماره داوطلبی باشه.لیستو میام پایین و میرسم به علوم پایه پزشکی ارومیه..با خودم میگم شماره داوطلبی هامون فقط دو رقم آخرش متفاوت بود تو شماره ها دنبال۸۷ میکردم..یکی پیدا میکنم که اتفاقا جلوش هم زده قبول..میخوام نفس بکشم میبینم رقمای اول مال من نیس!چک میکنم میبینم کلا همه شماره ها رقمای اولشون متفاوته.میرم رقمای اول شماره داوطلبیمو نگاه میکنم دوباره میام میکردم.نیست لعنتی نیست.افتادم...افتادم..دستام میلرزه قلبم یکی درمیون میزنه.فک میکنم الان چجوری به مامان بابا بگم.حالا چیکار کنم چجوری دوباره بخونم:(((( چشام پر شده...
برمیگردم تو گروه کلاس.یکی پرسیده اینا براساس شماره داوطلبیه؟ساحل ج داده:نه،شماره شناسنامه!
لعنتی لعنتی شماره شناسنامم چن بود؟!!برگشتم تو لیست..دارم دنبال عددی میکردم که با۵۶شروع شه..به نظرم میاد قبلا که دنبال ش داوطلبی بودم هیچکدوم با۵شروع نشده بود.افتادم..افتادم:(((
پیدا میکنم...خودشه شماره شناسنامه منه...جلوش زده ۱۰۰ قبول!
قبوووول؟؟خدایا قبول؟!!! میرم دنبال کارت ملیم ش شناسناممو دوباره نکا میکنم مطمئن شم.خودشه،خودمم...
کارتو میدم دست علی،بیا این شماره رو بخون ببینم...چک میکنم..و تازه اینحاست که مامان میگه چی شده؟چه خبره؟
میگم قبول شدم:))))


مردم و زنده شدم..هزار بار..پیر شدم:)

خدایا چجوری شکرت کنم؟هان؟


*پنج نفر مردود شدن از کلاسمون:( با اختلافای دو سه تایی از بیس..ناراحتم براشون:(






  • ماهی گلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

یه چیزی بگوارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">