روزمرگی های یه جوجه پزشک

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

روزمرگی های یه جوجه پزشک

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

؟!!؟

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۸ ب.ظ

چن وقت پیشا ،درواقع چن ماه پیشا تو ترمینال که بودم یه شماره افتادتو گوشیم..طبق عادت که همه شماره های ناشناس رو سیو میکنم و تلگرامشونو نگا میکنم شاید آشنا بودن که اکه بودن زنگ بزنم ببینم چیکار داشته اگه نبوده پاک میکنم میره.


 اینبارم شماره رو سیو کردم اسم نداشت اما تو یوزرش انجمن اسلامی زده بود منم حذفش نکردم اما دیگه پیگیرم نشدم.
الان تو اکانتم یه عکس دیدم بین پروفایلا !! عکس پروفایل همون شماره که به اسم ترمینال سیوش کرده بودم! و با دیدن عکسه و فهمیدن اینکه کی بوده این شکلی شدم o_0

ینی چیکارم داشته اون موقع؟!!!!اصلن از کجا شمارمو داشته؟!!!!!!!!!!!!!

*به نظرم بهتره همه شماره ها رو جواب بدم که بعدش اینجوری تو خماری نمونم:دی

*ای لعنت خدایگان بر پاتو باد ،بر جزوه نویسی نیز


  • ماهی گلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

یه چیزی بگوارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">