روزمرگی های یه جوجه پزشک

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

روزمرگی های یه جوجه پزشک

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

ترو خشک باهم میسوزند

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ب.ظ

ازستاد نامه اومده برامون.واسه تک تک اعضای اتاق۳۱۲.و تاکید کرده اگه مراجعه نکنید حق ورود به خابگاه رو نخواهید داشت.

نشستیم فک کردیم،بابت غیبت که نبوده،فقط یه جیز میمونه که همه پنج تاییمونو بکشونه ستاد واون شکایت اتاق بغلیا بابت سروصداست! بعد به توافق رسیدیم که چون سروصدای اتاق بیشتر وشاید صرفا مال بنفشه ،قرار شده اون بره ستاد و اگه تونست حل کنه مادیگه این همه راه نکوبیم بریم اون سرشهر.

داخل پرانتز بگم که به نظرم شکایت بابت سروصدا منطقی به نظر نمیرسید چون اتاق های اطراف همه دوست وهمکلاسی هایی هستند که بسیار پایه شلوغی های بنفشک مایند.

دیشب با بنفش صحبت کردیم و قرارشد فردا که میشود امروز او برود ستاد و اگر تونست حل کنه من دیگه نرم.و قرار شد حدودای ۱۲زنگ بزنم خبرشو بپرسم.تقریبا میدانستم یادش میره.

امروز کلاسم راس ۱۲تموم شده بهش زنگ زدم که چه خبر؟؟میگه عه الان زنگ زدی یادم افتاد بذار برم باشه خبرشو بهت میدم.

دیگه رفتن نرفتنش فرقی به حال من نمیکرد چون من داشتم با سرویس دوازده ونیم میرفتم.

رفتم ستاد..نداهم بود..خانومه گفت زنگ بزن بقیه تونم بیان.گفتم فلانی نیس،شماره بهمانی رم ندارم..بنفشم یه نیم ساعت پیش باهاش حرف زدم گف میرم ستاد!

من و ندا رفتیم پیش آقاهه.پرونده هامونو گذاشته جلوش..شروع کرده:

شما نظافت اتاق رو رعایت نمیکنین! تا سه شنبه هفته آینده فرصت دارین تخلیه کنین!!!!


حالا من موندم چی بگم.منی که وسیله هام کمه وخداشاهده هیچوقت وسط اتاق نیس،هیچوقت ریخت و پاش نکردم..بیشترین تایمی هم که ظرفم نشسته بوده از شام امشب تا چهار عصر فرداش بوده!

حالا من چطوری اسم بدم و بگم فلانی ریخت وپاش میکنه! این انصاف نیس.کار درستی نیس.پس فقط از خودم دفاع کردم.گفتم:من وسیلم کمه و این به هم ریختگی هام کار من نیس

*بالاخره شمام تو اون اتاقی.تو میگی کارمن نیس،این میگه کار من نیس،اون یکی میگه کار من نیس...پس کار کیه؟من؟یا جن و پری؟!

+کاش بقیه بچه هام بودن خودشون حتما میگفتن کار کیه

*خب زنگ بزن بیان

+به بنفش زنگ زدم جواب نداد.شاید سر کلاسه

*بالخره که جی..هرچه سریعتر تخلیه کنین

+آخه اتاق چهارنفره رو دادین به پتج نفر،چه انتظاری دارین خصوصاهم که یکی از بچه ها راهش دوره و وسیلش زیاد

*خب زیاد باشه تو سلیقه داشته باش مرتب باش ببینم چرا اون اتاق کثیف میشه.من خودم یه دختر دارم....(ایتجاهاشو سانسور میکنم.داشت دختر مرتبشو به رخ من میکشید منی که خودم ته نظمم که همین چند پست پیش،سر این ریخت وپاشو با دوتن از دوستان دعوام شد ولی وقتی خود بنفش اونجا نیس من نمیتونم اسم بدم وبگم کار فلانیه خصوصا هم که من قلبا معتقدم از اون سری که تذکر دادم تاجاییکه تونسته رعایت کرده)

میگم:اینکه وضع اتاق بده درست ولی من خودم قبلا تذکر دادم بعد اون بهتر شده

*بهترشده؟این گزارش مال دوروز پیشه!

+خب تقصیر من چیه:/

*اگه تقصیر نداشتی میومدی شکایت میکردی

+پدرآمرزیده من الان اسم نمیدم بهت که فلانی عاملشه انتظار داشتی بیام شکایت.هم اتاقیمه ها باهم زندگی میکتیم مگه میشه!!

*خب نتیجش میشه ایتکه الان باید تخلیه کنی

+آقای نون خواهش میکنم اذیت نکنین

*قبلا سرپرست بهتون تذکر شفاهی داده باااایدددد تخلیه کنین




خلاصههه من گفتم اون گفته یه جاهایی خانوم گاف پریده وسط و درکمال بی انصافی طرفداری آقای نون رو کرده..تهش شده اینکه شما یه تعهد بده تکرار نمیسه پاشو برو،به اون سه تای دیگه هم بگین حتما بیان وگرنه میرن کمیته انظباطی

:/


پ ن:اون همه ندامت شدم اونم بی گناه ،یه تعهد رفت رو پروندم...

برام جالبه بنفش به من میگه میرم ستاد اونوقت خانوم گاف که بهش زنگ میزنه کاشف به عمل میاد خانوم تو جاده تبریزه!! خب نمیخواست بره ستاد و وقتشو نداش چرا الکی به من گف! شاید من به امید اون نمیرفتم! یه چیزیم که برام جالب بود این بودکه من هرچی زنگ زدم به بنفش جواب نداد اما همین که خانوم گاف شمارشو گرفت جواب داد!! هه...


هیییی روزگاااار...

  • ماهی گلی