روزمرگی های یه جوجه پزشک

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

روزمرگی های یه جوجه پزشک

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

اندراحوالات پاییز بی عشق

شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷ ق.ظ

حتما شنیده اید که هرکس منتظر شود کسی از جایی بیاید و زندگیش را تغییر دهد هیچوقت خوشحال نخواهد بود!

 البته خیلی بهتراز این گفته بود من صرفا مضمون را رساندم.الغرض من دقیقا همان کسی هستم که منتظرم یکی قلپی از آسمان بیوفتد زندگی مرا سروسامان دهد..حالا این سروسامان هم چیست را دقیقا نمیدانم.
فقط میدانم حالم بداست.باید کاری کنم.باید زندگیم را از این حالت انفعال درآورم..اصلن راحت ترین و نتیجه ده ترین کار این است که درس بخوانم.
مطمئنم بخش عمده ای از حال بدم به خاطر افت تحصیلیست.اینکه دراین جاده منفور تکراری تبریز ارومیه و دراین اتاق۳۱۲نفرین شده!!! (خیلیم خوبه چشه مگه)گرفتارم به هدف درس خواندن اما دریغ از درس...
نه درسی،نه تفریحی نه حتی شیطنتی!
دلم شیطنت های طفولیتم را میخواهد..کودک درونم دارد میمیرد!
خدایا مددی،نظری....


  • ماهی گلی