روزمرگی های یه جوجه پزشک

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

روزمرگی های یه جوجه پزشک

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

و حالا..من و انگل عملی

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۳۱ ب.ظ

تایم های استراحتم هندزفری رو میزارم تو گوشم و آهنگایی با مضمون :من چقد خوشبختم،زندگی شیرینه،همه چی آرومه...گوش میدم.

 شبا که میخام بخابم قبل خواب با خودم تکرار میکنم که:انکل شناسی چقد درس شیرینیه.من چقد عاشق انگل شناسیم.چثد مفیده که من بتونم زیر میکروسکوب کیست بالانتیدیوم کولی و سیستی سرکوس بوویس و‌سیستی سرکوس سلولوزه‌و چه وچه‌رو از هم‌تشخیص بدم.چقد واقعا این مطالب به درد یه پزشک میخوره!!

موقع مطالعه هم به هیچ عنوان اعتقادی به پست میز نشستن و زاویه نود درجه و چهل وپنج درجه و...ندارم زاویه فقط ۱۸۰درجه :دی درس خوندن فقط به حالت درازکش که هم خودت پخش زمین باشی هم همه جزوات دوس داشتنیت. این شکلی :دی


بعدا نوشت:احتمال باریدن اینحانب بسیار است!
این ریزه میزه ها چین آخه همه هم عین هم:(
آماستیگوت لیشمانیا،پروماستیگوت لیشمانیا،تریپوماستیگوت تریپانوزوم،پنوموسیستیس کارینی،تروفوزوئیت تریکوموناس واژینالیس...وخیلیای دیگه!همه زیر میکروسکوپ عین همن:|
اگه بیوفتم شیش ترمه میشم.نهههههههههههه:(((((


  • ماهی گلی