روزمرگی های یه جوجه پزشک

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

روزمرگی های یه جوجه پزشک

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

تعطیلی در خابگاه :/

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۴۶ ب.ظ

روز تعطیل در خابگاه یعنی غذا بی غذا.یعنی اگر گشنته پاشو خودت یه چی درست کن بخور.که درمورد من ینی جانم فدای تخم مرغ :))


 شاید باورش سخت باشه!!ولی اگه فاطی بود شخصا خودم پیشنهاد ارومیه گردی و کافه و پیتزاو خلاصه هرچی که از خابگاه دورمون کنه رو بهش میدادم.اما اون نیست و بقیه بچه هام دارن خر میزنن!حالا چرا؟چون‌فردا سه جلسه رو امتحان داریم ینی کلهم چهاردهم نمره:|
 یه چیزی!یه نوشته طنز بود میگف یه روز میرسه‌که‌‌ نگا میکنی میبینی از صبح آنلاین نشدم!میدونی چرا؟چون عروس شدم عروسیمه تو آرایشگام:|
حالا امروز عروسبه خواهرجون رفیقمه چک کردم چن بار آن‌شده:|

راستی..نهارو که با تخم مرغ گذروندیم شامو چیکار کنم:( دیگه تخم‌مرغم نداریم.یا باید بیسکوییت بخورم‌یا دونه دونه در اتاقارو‌بزنم که‌به من علیل ذلیل گشنه کمک کنید:دی:


  • ماهی گلی