روزمرگی های یه جوجه پزشک

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

روزمرگی های یه جوجه پزشک

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

چرت و پرت و از این حرفا

سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۱۹ ب.ظ


خوشبختی یعنی اینکه...



یه ادم خیلی باکلاس جلوی مادرشوهرت ازت خواستگارى کنه.بعد وقتی گفتى من متاهلم بگه چه حیف من دنبال یه همچین عروس خوشگلی میگشتم!😎



من‌ شخصا فک‌میکنم اگه این اتفاق جلوی خواهرشوهر بیوفته بیشتر حال میده :|



*من دیگه اعصابم نمیکشه درس بخونم :/ 

میدونی از این مردا هستن به زنشون میگن لازم نکرده درس بخونی،لازم نکرده کار کنی و از این حرفا..از اینا میخوام :دی البته خودش اینقدی پول دربیاره که بشه راحت خرج‌کردااا.

میدونم دارم مزخرف میگم.درک کنین یه ماهه دارم خرمیزنم(الکی مثلا) الان که نگا میکنم هیچی یادم نیس:/

*آخه این چه سرنوشتیه.آجیم مدام درحال گشت وگذار و خرید و خوش گذرونیه منم هی دارم درس میخونم.اعتراضم میکنم میگن هیییسسسس تو آیندت روشنه.دِ آخه آتیش بزنم به این آینده کی میرسه پس؟به همین سوی وای فای قسم که فثط خوش به حال بچه هام میشه :/ البته لازم به ذکره این روندی که درپیش گرفتم معلومه بچه مچه ای درکار نخواهد بود :/

من میخوام برم خریییییددددد

  • ماهی گلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

یه چیزی بگوارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">